Monday, September 10, 2012

REVIEW: Pak Li Kopitiam

Dah lama tak buat review tempat2 makan..dengan kate lain dah lama saya tak update blog..al maklumlah mood raya masih berkobar2..so mood nak update blog haruslah tak de..

Weekend hari tu saye sempat g makan2 kt Pak Li Kopitiam..ni bukan lah kali pertama saya menghidangkan perut saya dengan makanan kt Pak Li..dulu2 macam excited nak g makan kat sini sebab macam glamour.."wahhh..ramaiii gile buat review pasal kopitiam ni.."dah hadap2 berkali2 tak de la rase excited kasted tuh da...

Pak Li Kopitiam ni ade branch2..tapi yang saya pernah pegi  kat seksyen 7 n kat Ole-Ole Shah Alam..

Favorite makanan saya kat sini adalah nasi lemak special..n die punya bubur/ nasi air..sedap sengat sehingga menjilat pinggan n mangkok..padahal banyak lagi pilihan lain yang ada..tapi dah jenis saya yg akan makanan sama je bile dah tahu makanan tuh sedap..maybe next time saya harus try menu lain..


menu Pak Li Kopitiam



Kalau tengok pada menu tuh ade gambar ala2 bangunan lame kan..secara realitinya Kopitiam ni memang di design macam tuh..duduk pun atas kerusi kayu..tapi dari pengamatan sya PLK di seksyen 7 dengan PLK di Ole2 Shah Alam ada sedikit perbezaan dari segi persekitaran.. (nak tau ape yg beza pegi le seniri..)hehehehee


Nasi Goreng Golden.


Nasi Lemak Special

Rating for Pak Li Kopitiam
Environment : 8/10 (ole2 SA) # 7/10 (seksyen 7)
Food/drinks : 9/10
Facilities (parking) : 8/10 (ole2 SA) # 6/10 (seksyen 7)
Price : 8/10
Location : 7/10

Secara keseluruhan nya makan kat sini memang memuaskan hati..untuk lebih menambahkan keinginan korang untuk g makan kat PLK..meh usya website dier..classss gtu..ade website okeh!! http://www.paklikopitiam.com.my/

selamat mencube

No comments: