Tuesday, March 5, 2013

Merisik Khabar

Dan semuanya berlalu..hujung minggu yang sangat busy..perjalanan yang jauh..

Pertemuan 2 keluarga demi saling mengenal antara 1 sama lain dan memperluaskan lagi hubungan kekeluargaan..Majlis merisik yang lebih kepada sesi berkenalan antara 2 keluarga bagi merealisasikan penyatuan 2 hati.. (maklumla family saya n family dia tak pernah jumpa..so kena la buat la majlis merisik..lain la kalo family da knal2...)







Persiapan yang bersederhana sudah cukup memeriahkan majlis yang simple ini..Sepertinya umi dan abah menerima baik kedatangan mereka..tipu kalau katakan saya tidak takut dengan keputusan yang bakal diterima..tapi Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..

Menerima "hadiah" risikan ini bermakna kami perlu mempersiapkan diri untuk ke step seterusnya..Umi memilih tarikh 31 May 2013 untuk majlis pertunangan atas sebab2 cuti sekolah dan family semua ada di kampung..

Saya tak pasti samada majlis saya nanti bagi kesan negatif kepada org lain..dari pengamatan, seperti ada yang tidak menyenangi..

Thanks kat umi, abah, adik, papa, mama, m.usu & family..Thanks jugak kat mak, ayah, adik2, m.ngah, p.ngah, ellmie, danial n opah.

8 comments:

Network Security and Computer Solution said...

wah...

NinaAz said...

Tahniaaahhh aina ♥♥

IWJ said...

tahniah aina...sobs...tears!

qasehuteq said...

saya menyenangi..heeee
tahniah aina...

AfdsmkaD said...

amin - wahhhwahhhwahh

ninaAz - tq :)

IWJ - tq beb..pray for me :)

AfdsmkaD said...

teq- TQ..hhehhee

Anonymous said...

tahniah dear :) ak doakan yang terbaik utk kamu. kan dah kata kat puncak dulu, antara ko, ak, niken, kak miza etc kompen ko yg kawin dulu hehe

AfdsmkaD said...

tq dak tecikk..hehehheee..mne tauuu kannn...xkawen pon lagi..nth bertunang bertaun2 baru kawen..kompem korang dlu yg kawen :)