Tuesday, May 21, 2013

E-day (Part 2)

hye..jom2 continue berkenaan dengan e-day saya (hoittt..org lain tak excited lantak le...janji saya excited sebab majlis saya..hahhaaa..)

memang tetiap hujung minggu adalah masa untuk saya settlekan barang2 untuk majlis ni..kalau tak untuk barang hantaran, barang untuk pelamin..tkpun benda2 lain..sampai tahap naik muak nak pergi jalan TAR..naseb baik tak tergedik2 nk pergi sampai ke nilai banyak2 kali..kira pergi skali dah cukup laaa..
we r friend

Wiken hari tu sya habiskan masa dengan kerja!!ohoiii..sabtu hari tu saya kerja..n after balik dari kerja terus berdezupp pergi Shah Alam..atas kerana date dengan my sygs..kenapa ada s??sebab lebih dari sorang, My MR..and My BFF..melantak besokan perut kat wong solo..haishhh

kemudiannye sya n My Mr pegi kat tailor utk amik baju melayu die yg d oter..besoooo katenya tak tahu le sebab diet ke sebab salah amik ukuran..so kalo dah puas hati..dah boley bergaye dengan sampin n songkok..perghh..kalo gini baik kite kawen je terus kan..hakhak...

Meneruskan perjalanan untuk pencarian shawl peach n grey..yang grey dah jumpe tapi utk peach tak jumpe..susah sangat nk crik kaler yg match..stress tak yah cakap le..sebabkan nak yg simple je taknak manik2 banyak..adala yg halfmoon memang match sangat2 dengan kaler yg i carik..tapi banyak sangat manik kt kepala..macam serabut plak..sebab kt veil nanti da ade patch ngan lace..huii...cerewet tak hengat!!!!!

dah2...sentop dulu..nanti sambung lagi..



No comments: