Friday, June 19, 2009

-N oV lUv-

manusIa..
jangan datang lagi padaku
jauhmu memberi ruang utkku bersamanya
tiada lagi ketiga utkmu
terima kasih mengabaikan aku
terima kasih melupakan aku
terima kasih curang padaku
terima kasih kerana ini berlaku
katamu aku terlalu baik
hakikatnya aku tiada beda
kecian ..
aku bahagia bersamanya
yang datang tanpa d undang..
namun menghargai lebey dri kemampuannya..
cube menakluki hatiku
cbe menggapai tanganku
semakin jauh aku bersamanya
sekulimIt rse menghantui diri..
sedey..pilu..kecewa...tpi aku lepaskan semua itu
aku maukan kamoO..
tpi kaMoo bUkan org yg aku perlukan..
aku tanak dia..
tpi aku tau aku sangat perlukan dia..
semOga aku bahagia..dan kamoO juga sama..
-n-

-aina zaireynna-
4.33pm
oUm

2 comments:

azazil said...

erkkkk tuju2 kt spe tu hunny??cam de kaitan ngn diri ni jgk jer huuuuuuu

AfdsmkaD said...

a'ah..de kaitan le jugak :)