Tuesday, June 8, 2010

♥♥ kau lAksana B-U-L-A-N ♥♥

 *curik pic kt google..tqvm

"Kau laksana bulan yang menyinari hidupku... dan akulah punggukmu yang sanggup menanti sang bulan tersenyum di langit"
skung i dok follow citer KAU LAKSANA BULAN..kt TV2..tetiap ari isnin kol 8.30pm-9.30pm..citer ni da d adaptasikan dri novel tulisan Aina Emir...ehem..name same plak kite...i memng da jatuh n terjatuh centa ngan cite lakonan Zulhuzaimy n Ayu Raudah..before ni i x pasan akan kewujudan novel ni..padahal da bertahun..skung bru terhegeh2 nk mencarik novel ni kat kedaiii..uwaaaa..mne nk crik..heheheeeee...

memng comey gile citer ni..auuuuuww...in love ngan watak Firas...ahax..seorang peguam...leh tahan berharta..ensem..ala2 macho gtuu...watak adriana pon beshh..uwaaa...sape nk kasik novel tuh kt i????bgi le prezen...hehehheeee...



ni sinopsis cite ni lam novel..i rompak kt tenet..yeah..yeah!!
Kau Laksana Bulan akan membawa anda bersama-sama Adrianna mengembara ke dunia karya dan alam cintanya!
Dunia penulisan yang diterokai, merenyahkan perjalanan hidupnya. Terlalu banyak 'kejadian' yang membebankan semangat untuk teruskan kerjaya.
Pun begitu, dunia percintaannya tidak mudah seperti diharapkan. Ibunya mahu melihat Adrianna berkahwin cepat, namun harapan dan impian tidak pernah terjadi sepertimana yang direncanakan. Walaupun sudah ada kriteria yang disusun rapi dalam hal memilih calon, malang baginya kerana sering terperangkap dalam bayangan yang dicipta.
Syafik merupakan cinta pertama, namun terputus buat seketika. Kini lelaki itu kembali mengetuk pintu hatinya. Sementara Razif pula, cinta kedua yang meninggalkan kesan perit dan sakit hinggakan hidupnya terumbang-ambing, kecewa, seterusnya menutup ruang-ruang di hati untuk bercinta lagi. Firas, pemuda yang berbeza karakter daripada kriteria yang ada. Dalam begitu, lelaki itu mampu mengganggu konsentrasinya. Akhir sekali, masih ada Eizlan yang muncul secara misteri, dan mula menghantui hidupnya!
xcited nk g MPH n kedai2 buku utk crik novel tuh..kalo xde gak kne beli on9..uwhh.....okah2...ckp le membebel..out~

No comments: