Thursday, October 10, 2013

Keyword terbanyak: TUNANG

Sekarang ni kalau nk di kira da masuk pertengahan October yang mana bulan depan dah start cuti sekolah..Bahagia untuk budak2 sekolah dan cikgu sekolah (tapi tak semua juga cikgu sekolah akan bahagia, nanti ada kelas tambahan la dan macam2).  

Cuti sekolah dah synonim dengan kenduri kendara atau dalam bahasa ibunda saya di panggil bekwoh (big work). Majlis tunang, kawin dan sebagainya. Tidak dapat di nafikan sebab keyword yang paling top untuk blog saya sejak bulan lepas lagi berkaitan Tunang. Pelamin la, dress la..biasala tu..bakal2 yang aknamenjadi tunangan or isteri orang akan menjalankan aktiviti blog walking..Ini juga adalah dari experience saya dulu  yang hari2 dok g blog walking cari itu ini n yang penting cari  idea untuk baju dan pelamin.

Jdi saya pun banyak berkongsi dan buat review tentang e-day saya. Tak salahkan berkongsi pengalaman dan idea dengan orang lain..

So, kepada mereka2 yang masuk ke blog saya untuk baca review kisah tunang saya, di ucapkan terima kasih. Selalu2 la masuk lagi.. Semoga apa yang saya kongsikan sedikit sebanyak dapat membantu korang dalam mempersiapakan diri dan lain2 untuk majlis yang bakal menjelma.

Assalamualaikum

No comments: