Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru~

Saya, Aina Zaireynna Md Zainuddin dengan ini mengucapkan selamat hari guru kepada seluruh cikgu2 d dunia ini...tuh kire umumnye..
n khasnye buat cikgu2 Tadika Perkumpulan Perempuan Perempuan (91-92), Pra sekolah (93), Sekolah Kebangsaan Hamzah 1 (94-99) dan Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Wataniah (00-04).
Tidak lupa juga buat penyarah2 di Kolej Matrikulasi Perlis (05-06) dan UITM (degree - 06-09/master 09-now)..Terima kasih memberi segala ilmu kepadaku...Maaf juga diatas kenakalanku~

Istimewa ucapan selamat hari guru adalah buat kamu keluarga terdekatku yg juga bertugas sebagai seorang guru..En.Md Zainuddin Samat (abah), Pn. Roslena Jusoh (umi), Pn.Roshanilawatey Jusoh (CikLa) dan Pn.Norbanilawatey Jusoh (CikNor)..Semoga kalian terus mengecapi kejayaan dalam bidang perguruan ini..

Untuk kawan2ku yg bakal bergelar seorang guru, teruslah berusaha..semoga kalian juga menjadi seorang guru yg berdedikasi dan cemerlang dalam mendidik anak2 bangsa :)

SELAMAT HARI GURU~

pstt...kalo sesape jumpe fb JUKA kew..sila inform kat i...mewindui cikgu disiplin yg banyak ajar saya tentang kehidupan :)


No comments: