Friday, August 10, 2012

Rukun Negara vs Tiket Parking

Rabu lepas saya dapat MC dari doctor panel. So banyak la activity yg di settlekan..owh..actually ni adalah MC pertama saya dalam tahun ni..jangan plak hengat saye ni ratu MC.. :P

Dah dapat ubat banyak2 saya meneruskan perjalanan ke JPJ..memula singgah di JPJ setapak..mak aih..punye ramai orang..so saye tak rajin nak menunggu lelama..maka mengubah haluan ke JPJ Padang Jawa..dah alang2 sya nak pergi amik kereta kat Glenmarie Shah Alam kire dekat da la dengan Padang Jawa..

Ingatkan kat situ tak ramai..alih2 ramai jugek..semua nak renew lesen jugek ke apeeee??kene la jugek menunggu 60 orang dlu baru sampai turn saya.. *boleh terlelap sesenang hati dekat kusi menunggu*..Sistem baru dah menukarkan tarikh lesen saya mati ke tarikh lahir..jadiknye lesen saya akan mati 14 December 2013..elok la tu..memang sah2 akan ambik cuti bila tiba besday saya..boley terus pegi renew lesen..

Owh yeee..pada sesiapa yang duduk sekitar Shah Alam yang nak renew lesen kat JPJ Padang Jawa, sila la sediakan duit parking..sebabnye kat sini parking die berbayar..gile toiiii...
ticket parking JPJ


siap ada Rukun Negara..bagus la tuh..bagi hengat skit Rukun Negara Malaysia..tak silap saya 2 jam pertama kena bayar Rm2..bayar time nak keluar ye..tak yah le dok g crik mesin nak bayar parking cam kitorang..
*wat malu je*...
saya beria renew lesen kat JPJ sebab nak letak gambar..padahal kalau takat nak renew kat pejabat pos pun boleh..SEMATA!!!

No comments: