Saturday, December 21, 2013

REVIEW: FullHouse Lifestyle Store and Cafe

Mesti ramai yang dah biasa dengar or familiar dengat FullHouse Lifestyle Store and Cafe. So review kali ni just nak share pasal makanan yang kami try makan hari tuh..

Tanggal berapa haribulan ntah..saya n Incik Tunang berjalan2 la kat Setia City Mall (saya suka datang cni sebabada parkson!!). Dah alang2 kelaparan mula la cari tempat makan..saya tanya dia n dia tanya saya..kaki meluncur laju ke arah Fullhouse..


Sampai depan restaurant tengok2 menu dulu..kot tak jumpa yang menarik kann...dah agak2 ade yang ok terus lah masuk..duduk n di beri menu lagi...dah dia bagi kami tengok la lagi sekali..usya sesatu page macam nak telan sebab suma nampak menarik..

Tapi dah dasarnya perut melayu, nasi juga yang jadi pilihan..Jom usya :)
Korean Tobbaq (octopus)
RM16.90
Yang ni saya punya..sedap!!tapi condition gigi time tuh membuatkan saya agak tak menikmati makan ni
 Coke (Rm3.50) - Incik Tunang punye
Lime Juice (RM4.50) - saya punye
Coke rasa sama je mana2 pun..lime juice dia OK la..bukan yg paling sedap saya penah rasa :)
 Chicken Masak Merah Nasi Lemak
RM16.90
Incik Tunang punya..sedap jugak..tapi ayam merah kat kenduri tetap menjadi pujaan hatiku :)

Home Made Onion Ring with House Blend of Spice
RM8.90

Kuantitinya memang banyak..makan sampai rasa nak keluar balik..ingatkan dengan harga camtu dapatla dalam 6 ketul jee..hahaa
Deep Fried Baby Octopus
RM9.90
yang ni pun ok..tapi macam yang dibagitahu..condition gigi menjadi kekangan dalam menikmati setiap menu..huuu

Ape yang suke tentang restaurant ni adalah persekitaran dia yang best..semua nampak soft je..maklumla diorang guna warna putih as warna asas..


 Dann..ada juga store untuk beli2 baju or accessories..mula la terbayang2 watak Rain dalam cite Fullhouse..hehehheeee...

Oklah..Assalamualaikum :)

Rating for FullHOuse Lifestyle Store and Cafe
Environment : 9/10
(Selesa..tenang)
Food/drinks 9/10
(banyak choice ala2 korean food)
Facilities (parking) : 9/10  
(sebab FH yang saya pegi ni kat SCM, makanya parking dalam Mall banyak..senang la dapat parking )
Price : 8/10  
(Standard harga kat restaurant2 lain jugak.. )
Location : 8/10
(Kebanyakan mall2 besar ade je restaurant ni..hehhee)

No comments: