Thursday, December 19, 2013

Wedding Theme


Memandangkan saya tidak begitu mengenal warna, makanya saya terpaksa menggoogle apekah warna baju untuk reception saya nanti..

Kain for reception dah di beli as hantaran for tunang..Sekali pandang hijau tuh dah macam hijau petronas, but im not very sure..

Google punya google atlast saya jumpa 1 color yg di beri nama sea green..memang nampak match dengan warna kain for baju reception..hahaha


Jadinya theme untuk kawin saya nanti adalah SEA GREEN..
Why Green???actually saya tak pernah fikir pon untuk kawin bertemakan hijau..tak tersenarai langsung pon before ni..tapi bila saya nampak hijau ni dia macam ada 1 tarikan yang buat saya terpikat dan amik as my theme for wedding..

Eh2 bila saya nak kawen???Haaa..lagi 5 bulan weiii..tak ada preparation apa2 pun lagi..baru nak start cari idea sikit2 and of cos no more DIY for diz event..i'm seriously no time for that..


OK lah..daaa~
Assalamualaikum


1 comment: