Thursday, September 11, 2014

SEGMEN BEN ASHAARI : IMPIAN KU, SEORANG BLOGGER!

http://www.benashaari.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Assalamualaikum..
Memandangkan saya dah agak lama tak update blog, makanya hari ni saya dengan gigihnya mengupdate blog sesambil join segmen yg BEN ASHAARI buat. Selalu masuk baca je..tak pernah join apa2..

Bagi yang berminat nak join jugak, jangan segan silu click kat gambar atas tuh.. :)

LATAR BELAKANG
Nama pemilik blog : Aina Zaireynna
Nickname : Afdsmkad (untuk apa saja aplikasi)
Asal : Kelantan DN
Umur : 27 tahun (1987)
Pekerjaan : Pustakawan

 KELEBIHAN BLOG:
1- Saya suka makan. kebanyakan entry saya adalah berkaitan dengan makan dan tempat makan. Siap bukak 1 tab Makan|Minum|Santap  untuk berkongsi berkaitan makan-makan.. Jadinya korang2 yang rasa takde idea tempat untuk pergi makan or takde idea nak makan apa, boley la cari2 idea dari blog ni :)

2- Blog saya juga menggunakan simple layout, korang tak perlu nak tunggu berejam untuk buka n baca entry

3- Untuk setahun terakhir ni, blog saya dikunjungi melalui keyword2 berkaitan pelamin, hantaran, etc. Ini kerana saya ada buat entry detail berkaitan Pelamin DIY dan persediaan sewaktu majlis pertunangan saya. (so far, untuk majlis kawen tak sempat update)

IMPIAN:
Saya jadi blogger hanya untuk suka-suka. Maybe sebab saya suka berkongsi dengan pembaca2 info yang boleh dijadikan rujukan. Tak dinafikan juga saya ada dapat side income hasil dari berblogging ni. Namun impian sebenarnya hanya untuk mencatat perjalanan kisah hidup saya dan orang sekeliling yang mungkin 1 hari nanti semua orang akan lupa. Sebab tuh lah juga blog ni diberi nama "Afdsmkad's journeys".

Terima Kasih Ben Ashaari untuk peluang join segmen ni..Semoga next time buat banyak2 lagi segmen lain :)
-afdsmkad-

7 comments:

Yanty Lee said...

Salam Kenal!

Selamat Berblogging !!

Cik Rose said...

Singgah dari segmen yang sama. done follow. #108
http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Lya Akif Imtiyaz said...

Salam ...Semoga impian menjadi kenyataan ..Singgah dan follow sini ..All The Best Ya

norhasnizakhalid said...

salam kenal, semoga apa yang diimpikan menjadi realiti..

www.mamaniza.com

Calrase Patrick said...

semoga impian awak terlaksana .
selamat bersegmen :)
http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Dayang Deno said...

Semoga impian menjadi kenyataan.. DayangDeno folo sini no 113! Jom ke blog deno? www.dayangdeno.com :)

Ade Arif said...

Salam ukhwah fillah
Ade singgah
Jazakallahu khairan kathira

http://bimbinganbelajar29.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html