Saturday, January 18, 2014

REVIEW: Atmosphere 360, KL Tower [Part 2 - Makanan]

Rentetan dari post yang sebelum ni, marilah saya berkongsi pula gambar2 makanan yang telah menerjah ke perut kami dengan rakusnya..

1st


Untuk pembukaannya saya dah hadap sushi, lamb, dan lain2..amik sikit2 je sebab takut tamak nanti rugi tak dapat rasa yang lain2..Kalau ikutkan nafsu memang nak amik lagi sushi n salmon tuh banyak2.. (Setan sungguh kuat menghasut saya!!)


2nd

Seterusnya saya makan pula lasagna seafood & lasagnia yang biasa..ambik jugak chicken teriyaki n itik..ni 1st time saya try makan itik..n sesungguhnya memang tak mampu nak telan sampai habis sebab dah rasa kembang2 tekak..hehhehee (tekak xbuley terima itik gamaknye..)

3rd

Yang ni pun saya punya jugek..Amik sikit je nasi, campo rendang, butter prawn dan lain2..ngap2 sampai licin...(dok rilex2 dlu sebelum sambung yang seterusnya)..rendang tuh memang buat saya terkenang2..sedap dan kena dengan selera saya :)

4th


Dah makan makanan berat2..sekarang tiba masa untuk makan pencuci mulut pule..Terdapt pelbagai pilihan kuih muih yang boleh di rasa..tapi saya sekadar ambik beberpa jenis je..mata dah berpinar2 tengok makanan yang banyak..saya amik jugak bubur kacang..ngap sorang2 sebab incik tunang bukan suka sangat makan manisan2 macam ni..Sebab tuh die tak Suwit macam saya..hahhaa

Gambar kat atas ni adalah salah 1 pinggan kepunyaan Incik Tunang..Pinggan2 lain die amik lebih kurang dengan pinggan saya je..Die deco pinggan tuh yang kenkononnye ala2 masterchef..hahaha..

Untuk minuman pula sayaorder light coke..n Incik Tunang order coke biasa..Tunjuk 1 gelas je la air..sebab warna die takde beza pon..hahahaha..Kitorang ada minta mineral water jugak..dah makan banyak makanan manis2..memang memerlukan mineral water la kann..

Ni total harga yang perlu di bayar..jangan tertanjat tengok harga untuk segelas light coke & segelas coke..hahaha...Tapi makanan kat sini memang memuaskan hati di samping dapat melihat keindahan tengah2 bandar KL yang belum pernah kami lihat..

Semoga ada rezeki untuk datang dinner buffet plak..Mesti lagi cantik dan buat kami lagi teruja2..hahahaa..


Next post saya akan share gambar2 keindahan dari atmosphere 360..  :)

Atmosphere 360, KL Tower [Part 3 - Photo]

Atmosphere 360, KL Tower

 

Assalamualaikum




3 comments:

NinaAz said...

Sedap aihhh sushi lamb tuu

AfdsmkaD said...

memang sedap :)

kfaidzah said...

buffet tu mmg tak ada sedia air lansung ek?? Mmg kena order air lain ye?