Saturday, January 18, 2014

New Header 2014

Tahun baru..wajah baru..di sebabkan kebosanan di hari minggu dan hari minggu yang agak lama memandangkan saya bercuti bermula hari rabu so saya mengambil keputusan untuk menukar header blog saya..kira setahun sekali je la tukar..tahun depan tak tahu le rajin ke tak nak menukarnye..heeee..


Jom imbas balik header saya yang sebelum ni..

Motif header ni sebenarnye takde motif..just letak black background dengan font warna merah..pastu tempek gambar tengah termenung kononnye mengenangkan nasib diri dan masa depan..Jenis Font plak saya guna Angelic war..sape yang bekenan boleh download dengan free je yerp :)

Kat bawah ni plak header yang baru saya buat n letk kat blog..Buat sambil main2..tak tahu nak letak ape dan tak tahu ape motif yang nak di persembahkan..
Untuk header yang baru ni saya rajin plak letak frame2 dengan gambar2 kesayangan saya..orang2 yang selalu ada dengan saya walau dalam apa jua keadaan saya..

Kenapa gambar yang paling besar tu saya letak gambar berdua??

Okeh..tuh gambar saya dengan adik..xde ape2 sebab..saje nk letak..hahahaa..

Background still dark kaler..font tukar kale biru n kuning..hahha..lain la skit dri yg sebelum ni kan..

Apa pun utk tahun depan punye header sya masih belum pikir ape jenis design nk buat..tunggu n lihat je la nnti yer..


Ok...daaa
Assalamualaikum ♡

No comments: