Sunday, January 19, 2014

Encik Mimpi n Me~

Siapa yang tak kenal dengan Encik Mimpi sekarang ni kan..dengan lagu RINDUKANLAH telah melonjakkan nama beliau..tambah2 plak lagu tuh dah jadi lagu tema untuk drama bersiri PlayBoy itu Suamiku..

Kenapa saya terpanggil untuk post berkenaan Encik Mimpi ni??bukan sebab dia semakin glamor or nak tumpang nama dia..hahaha...okeh..beberapa minggu lepas saya baru terperasan ada yang menjengah ke blog saya ni melalui blog Encik Mimpi..



Okeh..disebabkan itu saya mula menggodek2 blog Encik Mimpi..dan apa yang saya jumpa???hahhaa..rupenya beliau dah letak blog saya dalam list "My Dreamy Follows"..
Di zaman Encik Mimpi tak dikenali dulu iaitu zaman beliau aktif berblogging, saya salah seorang follower dia..boleh kata setiap post n video yang die post akan ada saya tinggalkan komen..Alaa..zaman belajar2 dulu tengah2 malam mana nak tido..so salah satu keje yang dibuat adalah melayan video Encik Mimpi..n dia pon dah tak active berblogging sekrang ni :)

Apa pon saya ucapkan semoga Encik Mimpi terus berjaya dalam bidang nyanyian ni..Tapi die still kekalkan identiti n imej die yang Misteri tuh..siap bertopeng.haaaa..

Ok la..daaa~
Assalamualaikum