Tuesday, June 11, 2013

Review: Invitation Card (E-day 3)


Salam..Hi..

Jom la kita memulakan project utk buat review segala benda berkenaan dengan majlis pertunangan saya n Incik tunang (wahhh..da tuka title..hakhak)..

Entry ni adalah utk buat review pasal invitation card..haipp..invitation card ni tak de la sampai kne pos2 bersetem bagai..saya just create event kat FB n invite close friends..tempek je la invitation card ni kat ctu...

Memandangkan Incik Tunang adalah seorang designer haruslah saya suruh dia hasilkan invitation card  ni..saya just bagi detail n map utk rujukan makanya dengan gigih dia buat..bape kali kene komplen dengan saya..dasar tak ngenang budi..orang dah buat pon nk banyak komplen..(sila redhooo)...

Ada sekali d tempekkan logo "AN" yang memang d design khas ntah bape lama dah..ala2 initial gituu yang akan d gunakan sampai kad kawen..:) Konsep yang di ketengahkan adalah konsep simple n nice..kira dah kena la dengan konsep yang di inginkan tuh..

Owh..sape2 yang berminat nk mintak d designkan kad kawen or kad tunang atau apa2 saje sila la PM saya..akan d usulkan kat Incik Tunang...murah2 jela.. hiiii :)

Ckup2 dulu untuk kali ni..nanti buat review lain pulak..banyak lagi yg nk d sharekan:)

Bye


2 comments:

NinaAz said...

Wawawa. Ada card gittew. Designer ghupanya yea. Boleh ah design kad kawin sediri nati. Hihi

AfdsmkaD said...

hahhahaaa..memang le plan gtu..:)