Thursday, September 5, 2013

Beanie Plex best!!

Di kesempatan ini saya nak menyelitkan kisah2 yang tak berkaitan dengan raya pulak..hahahaa..boley je kann..

Sabtu lepas (Hari merdeka)..saya dengan Incik Tunang telah berkesempatan menonton wayang cite Kick Ass 2..tengok wayang tuh biasa la kan..yang luar biasanya bagi kami adalah menonto di hall yang dipanggil BeaniePlex..Yang mana seatnya adalah Bean Bag yang besar sampai boleh tdo2 kalao mau..

Tiket yang berharga RM45 utk 2 orang ini memang berbaloi2..tq Incik Tunang belanje..len kali belanje la lagi..heheheee.

 Untuk Hall Beanie Plex ni, korang tak payah susah2 nk beratur panjang meleret kat kaunter untuk beli tiket die...Kalo yg beli online tuh terus boleh print(B&W or Color) je terus statement a.k.a ticket wayang tuh..haaa..kan dah jimat masa...Tak payah nk terkejar2 mana nak beli ticket, mana nk beli popcorn..heee
 Ni adalah signage untuk ke BP..follow je laaa.. (agak jakun sebab 1st time nak tgk kt BP)...hakhak..ni tak lagi masuk yg Gold Class punyeee..

 Ini diaaa..terpampang besar tulisan Beanie Plex kat tepi pntu nak masuk hall..ape lagi terus masuk lee..nak tengok macam mana keadaan kat dalam hall tuh..teruja lebey (ampun atas kejakunan sayee..heee)
 Ini adalah tukang sponsor tengok wyang utk Kick Ass 2 ni..haaa...ce tengok tempat sit tuh..boley tdo dengan lena tauuuu...Bean bag yang disediakan macam best2 dan yang penting besar n selesa..kene beli le jugek letak kat umah..tak payah beli banyak2 bantal..gune je yang ni seketul da cukup..
 Dan ini pulak adalah TT utk blog ini..gaya kami adalah sama..peace..hehheee..gedik sangat okeh!!..owh tengok wayang kali ni kitorang seludup makanan luwa..tak campo lagi popcorn dengan air2..dengan hot dog..dan yang pastinya semua makanan tuh licin di baham oleh kami2..kerakusan makan terserlah tambahan dengan adegan2 yang super active dalam Kick Ass2 ni..
Untuk pertama kali jugak saya tengok wayang kene menyanyi lagu negaraku.tetiba dengar annoucement "Diminta semua bangun untuk menyanyikan lagu negaraku".. Patriotik sangat...

Mengakhiri post ini marilah menjamu mata dengar gambar TT yang time tuh tengah excited dan dalam bag yg dipenuhi dengan makanan utk di seludup masuk wayang..peaceeeee

Assalamualaikum






No comments: