Wednesday, July 24, 2013

Hanya 1 dan selamanya

Sepertinya yang di ceritakan di entry2 sebelum yang saya ni jenis suka meluahkan segala perasaan..nak marah ke suka ke semua nak luah..kebanyakannya mesti la di luah kat umi..kalau pasal menda2 biasa kat facebook pon saya tempek jugek..

Hah.hari tuh saya ada post pasal ketidakpuasan hati dengan bos atas deco raya kami..memang berbulu je..post kt FB okeh!! sampai ke hari ni jumpa bos buat tak nampak je..sekali dengan bos no 2 (kok kok kok kok)..teruk kan..tapi kalau hati dok panas je tengok baik tak payah tengok..nanti kan nampak api dalam mata plak!!

Pas saya post status kat facebook tuh ade la beberapa orang yang mengomennye..ada yang buat nak gelak..ade yang rasa nak tambah marah..hahhaaa..tapi ada 1 komen ni yang buat saya calm..always..




of cos la dari MY UMI..yang tak pernah jemu bg nasihat & dorongan..cool memang la cool..tapi tak rasa nak layan bos..jumpa je ngelak..taknak nanti nampak sangat saya ni memang tak suka dia..cukup la saya tak tego je.. :)

Kasih sayang kami yang tak kan pernah hilang..sepertinya hilang seorang kekasih, seorang kawan..hanya 1 umi di dunia dan akhirat..Semoga Allah merahmati umi, abah dan adik :) Always Love

eh..hari ni dah 15 Ramadhan..dah separuh bulan ramadhan kita lalui..Alhamdulillah

Assalamualaikum




No comments: