Thursday, July 18, 2013

Iftar with Family

Berbuka puasa dengan family adalah saat paling di nanti. Walaupun bukan bersama umi, abah n adik..tapi atleast dapat mengubat kerinduan saya pada mereka..Berkumpul dengan family2 di KL makan beramai2 memang sangat meriah.

Ahad lepas seperti yang telah di janjikan dengan family untuk berbuka bersama, saya menyelitkan masa untuk bersama2 mereka. Setelah selesai hal kerja, saya bergegas ke Serdang Hills..semua yang di jemput sudah tiba..dan saya yang terakhir..

Sempat menolong sikit2 saja..yang selebihnya saya tolong makan..hahahaaa..makanan sangat la banyak dari air, kuih muih, buah, lauk pauk dan sebagainya..Ada yang dibeli, ada yang dibuat..Prasaan rindu dekat umi semakin membuak2..rindu pada abah yang tak terucap..rindu pada adik..rindu pada mek..rindu pada arwah chek..

Bukan nak kata saya tak rindu pada yang lain, tapi saya banyak menghabiskan masa kecil saya bersama mereka..terbayang2 di kala berbuka puasa bersama2..huuu


Antara lauk-lauk yang terhidang

Kuih Muih dan pencuci mulut
 Haaaa..nampak tak juadah berbuka kami..banyakkann..memang best..Thanks family especially Cik nor untuk majlis iftar ni...Love u all..Smoga kita berkesempatan lagi berbuka puasa bersama2 :)

Assalamualaikum

No comments: