Thursday, July 11, 2013

Nuffnang bagi Iklan!!!


Salam Ramadhan semua..

Lunch hanyalah setengah jam..jadi jom update post laju2..dis time just nk share adv yg wujud di blog saya di atas ehsan dari nuffnang. Kira rezeki bulan puasa la ni..3 Julai je ade 3 adv yang masuk..semoga adv ni berpanjangan dan bertambah2 lagi..ade rezeki buleh cash out for raya kan...Atas adv2 ni saya dahulukan ucapan terima kasih buat nuffnang..dan jugak pembaca sekalian :D

Ape menu berbuka puasa untuk hari ni??saya kene pikir2 dulu ape menu yang terasa nak makan..sebab sehingga ke jam ni tak de rasa or teringin nk makan ape2..

Owh..untuk 1st day semalam saya berjaya berpuasa dengan jayanya..walaupun condition agak terok migrain sampai malam tadi muntah2 campur lagi dengan flu yang taknak hilang..dugaan puasa..hari ni mengharapkan condition lebih baik sikit..tapi nampaknye menjengah tengah hari migrain makin menjadi2...huihuihui...

Naseb le da refill stock panadol..hakhak...Okeh la..stop dulu.agak2 tak de mood nk buat keje nanti saya update la lagi..Selamat Berpuasa..Selamat berbuka puasa..


Assalamualaikum

No comments: