Tuesday, July 9, 2013

Selamat Berpuasa~

Tinggal hari ni sehari lagi untuk kita makan2 lunch.Esok, InsyaAllah semua muslimin muslimat akan start berpuasa.. (dah habis ke ganti puasa??kalau belum dah boley bayar fidyah yeee).

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa buat semua yang akan menyambut bulan Ramadhan yang penuh rahmat dan keberkatan nanti. Semoga puasa kita diterima olehNya..

Seperti tahun-tahun sebelum ni jugak saya akan berpuasa di perantauan (macam jauh sangat). Menghitung cuti untuk pulang beraya di kampung halaman. So tahun ni dari perkiraan cuti saya, memang akan balik 5 hari sebelum raya..haaa..nampak tuh..amik peluang cuti lama sebab nak berpuasa kat rumah..Bukak puasa makan sedap2..

Saya juga nak memohon maaf kepada semua andai banyak terlaser kate, terbuat salah..ter ter ter yang mana menyakitkan hati yang buat sedey2..terasa2 dan sebagainya..Sebab bulan puasa ni semua tuh nk kena control..sebulan tuh kena control mulut dari berkata yang bukan2.. sopan2 je..(semoganya sampai bile2 boley controll..tapi harus lah tak kan..erm ermm)

Bulan pose ni jangan nak monteng plak ye..owh..saya macam biasa la..sahurnya tak lain tak bukan..menu special setiap taun since 1st time puasa..AIR KOSONG..haaa..kalau kat rumah ni umi hidang special kt katil lagik..dah tahu jenis anak die tak lalu nak bangun pegi dapur minum ape tah lagi nak makan2..jadi di hidangnya depan muka kat katil.. (i love u umi..)


Dah masuk asrama..matrix n uitm (dari dok college sampai dok umah sewa)..menu tuh tetap sama..mungkin dah ade laki nanti saya jamu dengan menu tuh jugak..haaaa..ade brann???

Di pengakhiran post ni saya skali lagi nk ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua pembaca blog ni..



Assalamualaikum







1 comment:

nae nematoda said...

selamat berpuasa dan beramal ibadah...semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari Ramadhan yang lepas :)