Monday, July 23, 2012

1 Ramadhan

Salam Ramadhan buat semua..

Bulan mulia datang lagi...1 Ramadhan untuk tahun ini saya menyambutnya seperti tahun2 lepas..bersama keluarga & tersayang..Kenikmatan dapat berbuka bersama memang di nanti tiap2 tahun..untuk pembuka ramadhan tahun ini saya beriftar bersama keluarga..sudah menjadi kebiasaan hujung minggu waktu berbuka bersama keluarga..tapi ada juga waktu untuk saya berbuka bersama dear..

Juadah utama pertama berbuka di bulan Ramadhan tahun ni seharusnya Nasi Kerabu..Hasil air tangan Cik Nor yang sememangnya sedap..
Preparation..
Pencuci mulut pun beraneka jenis disediakan..ada yang di buat sendiri ada yang di buat di kedai..hihi..Ada lagi tambahan pencuci mulut yang di bawa oleh cik lis..Sambil berbuka dapat juga berkumpul keluarga yang ada di sekitar KL/selangor..

Bila waktu hampir tiba, beramai2 menghidang juadah yang sudah tersedia..suasana macam tuh selalunya time2 balik kampung je..tapi Serdang Hills ni pun da di kire kampung ke-2 kami..so suasananya da jadi lebih kurang..

Juadah sudah terhidang
Alas untuk makanan tuh memang paling special..alas pakai buang..kehkeh..alas tak penting..yang penting apa yang di alaskan..Thanks buat family yg menjayakan iftar ni~

okiess....cukup untuk post kali ini..Selamat Berpuasa ~


1 comment:

IWJ said...

beb...izza ni meh follow blog aku *wink*

http://theperots.blogspot.com/