Wednesday, July 18, 2012

REVIEW: Kitchen Teppanyaki vs Mr Teppanyaki

Dinner semalam saya menjamu selera di Kitchen Teppanyaki, KL festival City..Actually plan asal nak makan kat kedai dekat2 rumah je..tapi di sebabkan saya nak beli beberapa barnag kat econsave makan teruslah makan kat sini..

Sebelum ni saya tak pernah lagi makan kat Kitchen Teppanyaki..tapi kalau makan kat Mr. Teppanyaki selalu la jugak.. (tak tahu samada 2 kedai ni sama tapi dah tukar nama or memang kedia yang tak sama).. 2 kedai ni offer makanan yg lebih kurang sama je..tapi di Mr Teppanyaki lagi banyak pilihan makanan+side order..

Sesampai je kat kedai tuh pelayan bagi menu dan saya pilih untuk makan chicken + cuttlefish teppanyaki + oren lam tinnnn tuh n my b order chicken teppanyaki + pepsi..n order gyoza as side order..maka menunggu la order kami sambil berborak2 bergosip2...

Sesudah diorang masak maka dihidangkan lah makanan yg di order tuhhh..pelik jap sebab tak di tabur bawang putih banyak2 macam slalu makan kt mr.teppanyaki..kami makan je tanpa bnyak2 tnye..after da siap makan, side order kami masih tak muncul2..panggil pelayan die n tanya pasal order yg belum sampai...Skali die boleh cakap "maaf kak gyoza da habis".. bengong ke ape..kalo dah habis tak reti2 nk inform kami time order tadik..hangin tol....grrrrrr


Kitchen Teppanyaki - credit: google
Mr Teppanyaki - credit: Google



Rating for Kitchen Teppanyaki:
Menu : 4/10
Service : 4/10
Food/ Drinks : 4/10
Environment : 6/10
Location : 8/10
Cleanliness : 7/10
Price : 7/10

Saya lagi prefer makan kt Mr Teppanyaki kot..huuu.. :) 

No comments: